Dárková nebo příruční taška.
Běžná věc, kterou máme doma nebo nosíme s sebou? Taška z recyklované textilie od nás není zdaleka běžná. Čtěte dál a dozvíte se proč.
Kolikrát za rok věnujeme někomu blízkému nebo klientovi dárek? Máme tu svátky, narozeniny, Vánoce, výročí. Ročně se možná i 25x rozhodujeme, co darovat a v čem dárek předat.
Jak často využijeme praktickou menší příruční tašku? Klidně každý den jako doplněk ke kabelce třeba na svačinu nebo drobnosti do práce.
Trend igelitových nákupních či dárkových tašek postupně nahrazuje výroba a užívání tašek papírových. Velké společnosti jako například Lidl, Rohlík nebo Decathlon se vydaly novým, k přírodě šetrnějším směrem, a to cestou tašek pro opakované použití. Je skvělé, když lidé tašky používají vícekrát, než doslouží. A touto cestou jdeme i my.
Naše značka FOREWEAR je od počátku zárukou
Když spojíme tyto 3 oblasti dohromady, vznikne výrobek, který se sám promění v mimořádný dárek, jehož cesta pouhým předáním nekončí. Anebo vámi věnovaný obsah – samotný dárek – posune o úroveň výš.
Začali jsme putovními happy taškami na víno, o jejichž příběhu se dočtete v našem předchozím článku.
Jedním z důležitých faktorů je pro nás ohleduplnost k životnímu prostředí. Papírové tašky často poslouží jednorázově, nanejvýš párkrát. Proto jsme vytvořili jedinečný výrobek, který je nejen vyroben v souladu s udržitelností, ale zároveň může být používán dlouhodobě mnoha spokojenými uživateli.
Naše švadleny šijí každý výrobek z několika částí. Všechny tyto části jsou jednotlivě obšité a jsou součástí celého náročného procesu, jímž každý z těchto výrobků vzniká. Každá zakázka je od prvopočátku zcela samostatný projekt, při kterém vytvoříme limitovanou designovou edici s vlastním brandem objednatele. Ideální poměr naší propracované výroby a výstupního celku znamená objednávky v minimálním počtu 300 ks. Ovšem vždy se snažíme vyslyšet přání a potřeby klienta a najít společnou cestu k uskutečnění zakázky.
Přejete si své klienty a obchodní partnery obdarovat výjimečnou dárkovou taškou, která obsahuje přání nebo vzkaz? Jdeme tímto směrem a snažíme se vytvářet takový vzhled tašek, aby nevypadaly jako klasické promo předměty s velkým logem. Cílem je, aby byly decentně obrandované, třeba s vkusně umístěným QR kódem, čímž povzbudíme příjemce tašek k tomu, aby je poslali dál a šířili tak virálně brand zadavatele.
K tomu se přidává i příběh, který může taška šířit, příběh vzniku designu, příběh sběru oblečení u klienta-objednavatele, příběh ušití tašek a pomoci znevýhodněným. Tašky značky FOREWEAR šijí švadleny v šicí dílně sociálního podniku FOVY na Vysočině. Přečtěte si jejich příběhy v našem článku.
Dárková taška se stane vaším společníkem u mnoha příležitostí. Setkání s obchodními partnery nebo s rodinou či přáteli pozvedne předání naší dárkové tašky na jedinečný zážitek. Protože tento předmět je nejen obalový materiál s originálním designem, ale poslouží ve stejné kvalitě opakovaně. Už se nám stalo, že jeden obdarovaný chtěl pro sebe hned více kusů dárkových tašek v různých barevných provedeních, aby si jednu mohl ponechat, a další s nějakým milým obsahem mohl věnovat dál.
Máte chuť „jít“ do těchto tašek s námi? Rádi vám se vším pomůžeme a připravíme společně tašku, která jen tak nezapadne. Kontaktujte nás nebo zavolejte Markét.
Za FOREWEAR s úctou, Markéta Brychová a Bára Kapinusová